15.10.2018

10 lat bloga ... wyzwanie #7

czy uwierzycie, że mamy za sobą już sześć mapek?
niesamowite :D tym razem udział w zabawie wzięły:


Aluu (6)
 Inka-art (5)
Papierowa Hulka (6) 
 
...
 
dziewczyny dziekuję, że podjęłyście wyzwanie :*
wybrałam prace Hulki, ponieważ podoba mi się jej konsekwencja
kartek w stylu c&s, kto nie widział poprzedniej zapraszam tu ---> klik ...
i może ktoś powie, że są "takie same", ale mi się to właśnie podoba -
sama zresztą poszłam podobnym tropem :D KONSEKWENCJA to jest to!

mało tego Hulka przygotowała według mojej mapki kurs
na wykonanie tej karteczki - kto ma ochotę skorzystać klika ---> klik ...

---
 
 a przed nami kolejne wyzwanie tak wygląda moja MAPKA #7 (baner)
ambitnie i wielowarstwowo... idealna kompozycja do stworzenia scrapa/LO
ale nie koniecznie ;) zapraszam do zabawy ... może ktoś jeszcze do nas dołączy :P


WY ją realizujecie ;)
a JA tym razem wybieram ... SZYDEŁKO
jesienią i zimą często do niego wracam - będzie więc szydełkowa niespodzianka :)

ZASADY 

1. wykonaj pracę według mapki, zachowując ilość elementów i układ kompozycji
nie narzucam formy, kształtu, techniki wykonania pracy ... pełna dowolność !!!
warunek jest tylko jeden praca musi ściśle nawiązywać do mapki wyzwania

2. napisz u siebie na blogu post o tym, że bawisz się ze mną
koniecznie umieść w nim baner + link z odnośnikiem do tego wyzwania
(będzie mi miło jak baner z mapką pojawi się i na pasku bocznym twojego bloga)
pochwal się w nim swoją pracą :):):)

3. w komentarzu zgłoś swój udział w zabawie umieszczając w nim 
link do posta z twoją pracą - czekaj na moje odwiedziny :)

4.  nagrodą w wyzwaniu nr #7 jest raca wykonana na szydełku (niespodzianka)
5. do zabawy można dołączyć w każdym momencie, podobnie jak z niej zrezygnować ;)
 prace zgłaszamy do 14-go każdego miesiąca do północy (na wykonanie pracy macie miesiąc)

 ---

dla niewtajemniczonych przypominajka ;)

10 LAT
10 WYZWAŃ
10 MAPEK
10 NIESPODZIANEK :)

czekam na Was!
 


------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

9 komentarzy:

  1. Gratuluję Hulka, podoba mi się taki minimalizm na kartkach

    OdpowiedzUsuń
  2. O jej, bardzo dziękuję Ci Ki za to wyróżnienie😊 Zabawa w "10na10" na Twoim blogu to prawdziwa przyjemność, a przy okazji można popróbować różnych technik i stylów. Mam nadzieję, że uda mi się wymyślić coś ciekawego na kolejne, 7 już, wyzwanie💜 Pozdrawiam😆

    OdpowiedzUsuń
  3. Na tym blogu zawsze można znaleźć coś inspirującego. Tak jest i tym razem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję Hulce - świetna praca. Pozdrawiam gorąco :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. https://justiti.blogspot.com/2018/11/pierwsza-z-mapka.html zgłaszam nieśmiało swoją pracę.

    OdpowiedzUsuń
  6. https://madebyaluu.blogspot.com/2018/11/wyzwanie-7.html

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)