17.10.2018

05/2018 scrap/LO {girl&boy}

uporządkować chaos to sztuka ;) nie mniej jednak w swoich pracach staram się to czynić, 
choćby przez dobór papierów, dodatków, elementów, kolorów, czy formę samą w sobie


więc dziś tacy my;) i kolejny blejtram (czwarty) według mojej mapki
nie wiem czy wspominałam? będzie ich pięć :D
nadal oczywiście królują papiery z kolekcji Craft O'clock
  "Mój skarb - dziewczynka"  i "Always Together", ale pojawiły się cekiny
i jak poprzednio napisy Manuna "It't a Girl" & "It's a Boy", motylki Skarbnica Pomysłów 
"żabka" i moje ulubione chlapania ... jednym słowem KONSEKWENCJA <3





mapka ---> 10 lat bloga ... wyzwanie #5 ---> klik ...


------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

2 komentarze:

  1. Jak to wszystko zgrane ładnie :) Podziwiam, bo ja bym miała pewnie problem jak taki blejtram sensownie zagospodarować :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)