23.09.2018

canvas {morskie opowieści}

 uwielbiam takie projekty choć są dużo bardziej czasochłonne niż klasyczne kartki
pozwalają jednak na pokazanie kunsztu swojego warsztatu i świetną zabawę :D


miałam  tu też okazję przetestować dwa nowe wzory masek ITD Collection 
po które z pewnością będę wielokrotnie sięgać (mam już sporą ich kolekcję :P)



bazę wykonałam w całości ze ścinek, które "uzbierały" mi się z dwóch papierów 
ITD Collection (SCL570 i SCL569 ) - KURS JUŻ NIEDŁUGO !!! :D wyczekujecie !!!
na niej stworzyłam "morską opowieść" uwitą w wieniec z gazy, ozdobnej siatki, 
papierowych wycinanek, muszli, perełek,  kamyków, piasku, soli, metalowych elementów 
i ręcznie wykonanych kwiatów z foamiranu - w tym zestawieniu kolorystycznym 
pięknie się prezentują i nadają całości nieco dziewczęcego wymiaru - stąd akcent Anny ;)



 wiem, że jak zwykle wyszłam poza klasyczną kolorystykę tematyki morskiej
powiem Wam jednak, że w tej wersji ma ona swój niepowtarzalny klimat <3
a wy co o tym sądzicie ?





inspiracja dla ITD Collection


https://itdcollection.com/Farba-akrylowa-Basic-Acryl-80-ml-Mittelbraun-040https://itdcollection.com/Farba-akrylowa-BasicAcryl-80ml-Weis-070https://itdcollection.com/Farba-akrylowa-BasicAcryl-80ml-Widrose-231https://itdcollection.com/Farba-akrylowa-Basic-Acryl-80-ml-Kirschrot-031

------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

4 komentarze:

  1. No, to rozwaliłaś mnie na łopatki!
    Zupełnie nie spodziewałam się zobaczyć tu księżniczki! Ale wiesz....Całość jest rewelacyjna!
    Zaskakująca ale REWELACYJNA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz ja też nie maiłam jej w planie - czasem po prostu brakuje jakiegoś akcentu niczym kropki nad "i" ... i tak jakoś wyszło ;)

      Usuń
  2. Ależ piękna praca, powala na kolana!! Jest urocza, tajemnicza i przy tym mocno dziewczęca. Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie słowa to dla mnie zawsze duże wyróżnienie :) dziekuję :):):)

      Usuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)