19.07.2018

04/2018 scrap/LO {rodzina}

i wspomniany trzeci ... trudno mi się pracowało nad tą mapką ...
ba nawet za tym zdjęciem szczególnie nie przepadam :P
no ale słowo się rzekło więc walczę ;) znów w użyciu papierki Craft O'clock 
 "Mój skarb - dziewczynka" i "Always Together", napis Manuna,
motylki Skarbnica Pomysłów i "żabki" od mojej córci ;)






mapka ---> 10 lat bloga ... wyzwanie #2 ---> klik ...


prace zgłaszam na wyzwanie #34 - Miszmasz Papierowy ---> klik ...

------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

6 komentarzy:

  1. Świetna praca, zarówna ta jak i poprzednia. A "Wasz skarb" podobny do mamusi;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzadko ktoś mi to mówi, ja sama twierdze, ze do tatusia :P ale mimikę ma zdecydowanie po mnie ;)

      Usuń
  2. Świetnie wygląda ta praca wg mapki - Twój styl jest niepowtarzalny - uwielbiam te chlapania, struktury i wszelkie zabiegi, dzięki którym na każdym Twoim projekcie dzieje się magia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja uwielbiam twoje wpisy, które są takie od serca :***

      Usuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)