09.10.2017

PORTRET {jesień}

na półkach Manuny pojawiły się rożnego rodzaju listki i listeczki
idealnie sprawdziły się w mojej jesiennej kompozycji - blejtram zatytułowałam "Jesień"


na kompozycję składa się portret kobiety - wydruk fragmentu obrazu 
Alphonse Mucha "The Flowers: Rose"
który dla ciekawszego efektu  pomalowałam kredkami akwarelowymi
nie zabrakło tu gazy, gipiury i koronek - to one "budują" przestrzeń
kwiaty i listki uzupełniły kompozycję  - całość mocno zmediowana tak jak lubię :)
(wykorzystałam: akwarelki, białą temperę, gesso, pastę strukturalną, sól)



 





inspiracja projektantki - Manuna ---> klik ...

prace zgłaszam na wyzwanie #13 - Bloom Craft ---> klik ... 
 w odpowiedzi "to lubię" - zabawy z mediami, fakturą, formą, z kolorem 
i czasem wyjście poza tzw strefę komfortu 
bo pozwala mi się rozwijać i odkrywać nowe rzeczy ...



prace zgłaszam na wyzwanie Zielone Koty "kolory jesieni" ---> klik ...

ciepłe beże, złociste żółcie, soczyste pomarańcze i i brązy o smaku czekolady


prace zgłaszam na wyzwanie październikowe Paper Passion ---> klik ...



prace zgłaszam na wyzwanie #9 - studio75 ---> klik ...


 
------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

4 komentarze:

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)