6.10.2017

28/29/2017 {konik na biegunach}

czasem najprostsze rzeczy okazują się być najbardziej trafione choć akurat 
w moim przypadku wymyślić coś prostego jest sztuką - tak było i tym razem
ostatecznie powstały dwie bliźniacze karteczki z motywem konika na biegunach
---> klik ... 1 ---> klik2 ... (dla chłopca i dziewczynki ) 
te ozdobne elementy to guziki - bardzo mi się podobają takie dziecięce akcenty



do ich wykonania użyłam craftowewgo arkusza papieru (bazy) tasiemek, wstążek,
białej koronki z sukienki, kryształki i pólperełki - całość oczywiście pochlapałam farbą




inspiracja projektantki - Art Brawurka ---> klik ...

------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

4 komentarze:

  1. Czasem prosto oznacza trudno! :) Ale efekt jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki, dla mnie idealne w kompozycji i kolorystyce. Podobają mi się wyjątkowo. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. To właśnie te twoje chlapania nadają charakter twoim pracom. Obie urocze 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. jak mnie cieszy wasze uznanie dla moch maleństw :***

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)