18.09.2017

eksploding box {chrzest}

eksploding box to forma dla mnie totalnie "obca" albo raczej 
rzadko przeze mnie używana - ta praca to pamiątką z Chrztu Świętego 
i równocześnie pudełko na łańcuszek i kolczyki dla małej Liliany
zdecydowałam się na użycie craftowej bazy boxa i papieru z zimowej kolekcji
 Jolly&bright - osobiście uważam, że gwiazdki idealnie pasują do małych dziewczynek, 
kolor brązowy w zestawieniu z jasnymi odcieniami żółci i różu może dać fajny 
efekt kolorystyczny - całość wyszła bardzo delikatnie i dziewczęco




z zewnątrz pudełeczko jest dość surowe w formie - dekoracja
pojawia się jedynie wieczku - anioł i mediowa kwiatowa kompozycja



inaczej jest w środku choć i tak mało tu mediowych szaleństw jak na mnie ;) 

założenie było takie, że exploding-box miał być równocześnie opakowaniem na biżuterię. 
wewnątrz pudełka umieściłam wiec dodatkowo drugie mniejsze pudełeczko
ozdobiłam je kwiatami wyciętymi z pasków do samodzielnego wycinania 
z kolekcji Lacy Sunset i motylami - dodałam tu też drobne różyczki i kwiaty jabłoni




na ściankach bocznych boxa pojawiły się motywy nawiązujące do okoliczności:
1. data chrztu ułożona z tekturowych cyfr Rapakivi
2. koperta z napisem "love"
3. dwa motyle symbolizujące rodziców chrzestnych + napis "razem"
4. koperta z grafiką małej dziewczynki

 

inspiracja projektantki - Rapkivi ---> klik ...

------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

4 komentarze:

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)