07.09.2017

9/2017 scrap/LO {morze}

i po wakacjach ... wrzucam więc moje LO, które powstało 
z potrzeby uwiecznienia tegorocznych wojaży
(Hel - Władysławowo - Strzelno - Rzepowo - Złocieniec - Mielno)
w pracy poza materiałami ze sklepu Rapakivi wykorzystałam
zebrane nad polskim morzem kamyki, muszelki, patyczki i piasek
ciekawostką jest upolowana w sklepie za 5zł kotwica :P


na bazę wykorzystałam niebieskie papiery z kolekcji "Hot&Cold" 
kompozycję zbudowałam po osi umieszczając w górnym prawym rogu zdjęcie Kaju 
- całość została mocno zmediowana i oprószona piaskiem, solą i mikrokulkami. 
chciałam stworzyć strukturę morskiego dna z jego bogactwem form - 
czy mi się to udało oceńcie sami ...




inspiracja projektantki - Rapkivi ---> klik ...
prace zgłaszam na wyzwanie #50 It's just fun ---> klik ...

prace zgłaszam na wyzwanie Laserowe LOVE ---> klik ...


------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

7 komentarzy:

  1. Piękne nadmorskie LO! Super oddałaś ten morski klimat!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna praca cudna kolorystyka i dodatki :) dziekuję za udział w zabawie na blogu It's just fun !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne LO. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Ile się na nim dzieje :) Dziękuję za wspólna zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna praca. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)