15.08.2017

czekoladownik (1)

ostatnio nadarzyła się okazja by znów "zmierzyć się" z foamiranem
tym razem efekty są zdecydowanie na TAK ... choć do tej techniki nadal nie 
pałam miłością wzajemną - cóż;)  nie mniej jednak udało  mi się wykonać kilka kwiatów,
które zobaczycie dziś i w następnym moim kiviowym projekcie :)


przy okazji powstał słoneczny czekoladownik (gotowe bazy dostępne w sklepie Rapakivi)
dla miłośniczki czekolady, która niebawem będzie świętować swoje okrągłe urodziny :)

do ozdobienia bazy użyłam ścinków niebieskich i żółtych papierów Rapakivi
wykorzystując kurs na "jodełkowe tło" autorstwa Habki ---> klik ...
kompozycję uzupełniłam o  kwiaty z foamiranu i niebieskie motyle




i moje kwiatuszki :)


wyzwanie z gościem #63 - Rapkivi ---> klik ...


------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

2 komentarze:

  1. kwiatki wyszły cudne! i do tego w takim energetycznym kolorze, bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)