26.06.2017

identyfikatory ...

kiedyś często jeździłam na zloty scrapbookingowe
potem urodziła się Kaja i życie zaczęło się toczyć nieco innym rytmem - ale czas
ma to do siebie, że lubi zataczać koło - teraz jest o tyle fajniej, że nie jeżdżę sama
niedługo Zlot we Wrocławiu - z tej okazji przygotowałam nam identyfikatory
do ich realizacji wybrałam oczywiście papiery i materiały Rapakivi bo są mi najbliższe




postawiłam na turkus i zieleń. To moje ulubione zestawienie kolorystyczne
często po nie sięgam w swoich pracach - papier z kolekcji "Be optimistic"
wykorzystałam na bazę - podkleiłam go sztywną tekturką żeby całość dobrze się trzymała
jest tu mnóstwo kwiatów (w tym drobne różyczki Rapakivi i niezapominajki),
koralików, mikrokulek ... gaza i motyl  - niee zbrakło tu też tekturek tym razem Chińskich :P


litery naszych inicjałów pomalowałam zielonym tuszem i pokryłam crakle
całość została oczywiście pochlapana akwarelkami i białą temperą
w identyfikatorach starałam się zawrzeć wszystko to co najczęściej można znaleźć
w moich pracach: kolorystykę, formę, faktury, różnorodność materiałów i kwiaty :)



inspiracja projektantki - Rapakivi ---> klik ...
prace zgłaszam na wyzwanie Kwiat Dolnośląski - identyfikator ---> klik ...


------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

8 komentarzy:

  1. Są wspaniałe :) obłędne :) bardzo mi się podoba połączenie tych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są, a te kolory cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne identyfikatory! Mała rzecz, a dopracowana jak arcydzieło!

    OdpowiedzUsuń
  4. trochę z nimi "powalczyłam" ale myślę, że warto było :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i mimo tego, że byłyśmy we Wrocku, nie miałam czasu zatrzymać się na pogaduchy. Przemknęłam obok szybciutko na warsztat. Kolejna świetna praca! :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)