8.07.2017

16/2017 {dla niego}

męskie klimaty jak wiecie to nie moja specjalność nie mniej uparcie z tym walczę 
tym bardziej, kiedy nie ma za bardzo wyjścia - bo np kartkę zrobić trzeba :P


 ta kartka to taki klasyczny poszarpaniec wykonany z rożnych resztek papierów i koronek 
kompozycję prawie w całości wypełnia ramka z kolekcji "Letni Wiatr" 
z podklejona pod spód grafiką - na niej nakleiłam rożnego rodzaju dodatki takie jak tekturki,
 metalową podkładkę, kwiatka, turkusowy koralik oraz czarne elementy wycięte z pleksi
nie zabrakło tu też papierowych motyli - ramkę pomalowałam na czarno
jaśniejsze elementy podkleiłam pod spód - całość pochlapałam na końcu akwarelkami i tuszami



 inspiracja projektantki - Manuna ---> klik ...

------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

2 komentarze:

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)