07.04.2017

Wielkanoc (04/2016) WMR cz.4 kartka JAJO

dziś dla odmiany wielkanocna karteczka - jajo z kogucikiem :
bardzo mi się ten tekturowy motyw podoba


na bazę wybrałam bardzo kolorowy i ukwiecony papier - kleiłam nim jedną 
z kart albumu "jajko" - sztywna baza pozwoliła mi na swobodną zabawę z mediami
użyłam tu głównie lakierów do paznokci, akwarelek, białej tempery a także 
drobnych mikrokulek - wspomniany kogucik wyłania się jakby z kwiatowej mocno 
oprószonej solą kwiatowej kompozycji ... całość uzupełnia napis i błyszczące kryształki



 inspiracja projektantki - Manuna ---> klik ...
 Wielkanocny Maraton Rapakivi cz.4 - kartka JAJO ---> klik ...

prace zgłaszam na wyzwanie Cherry Craft ---> klik ...
prace zgłaszam na wyzwanie Szuflada ---> klik ...
prace zgłaszam na wyzwanie #4 - Skarbnica Pomysłów ---> klik ...

11 komentarzy:

  1. Ileż energii :) Piękne jajo.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie zmediowane jajo!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Skarbnicy Pomysłów!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Feeria barw, ile tu się dzieje! Piękne jajo :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
  4. jest mi ogromnie miło, że moja kartka tak wam się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie i kolorowo :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca, istna feeria barw. Dziękujemy za zgłoszenie do wyzwania Szuflady, jednak nasz regulamin nie pozwala na zgłoszenia do innych wyzwań, więc nie możemy jej wziąć pod uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne jajo, kolorowe i wesołe :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Skarbnicy Pomysłów

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)