15.04.2017

CANDY ...

nie, nie nie moje a bloga (9 lat) ... choć właściwie to mojej blogowej 
działalności, bo kto mnie zna ten wie, że blogi  były dwa: 


ten stary i obecny 


w tamtym roku zrobiłam sobie takie mega WIELKIE PODSUMOWANIE
kto ma ochotę niech zaglądnie o tu ---> klik ...  komentarze mile widziane ;)


a w tym nie będzie nic poza krótką wzmianką ;) 
w chwilo obecnej całkowicie pochłania mnie moje wesele :P

pozostawię wam jednak coś na osłodę ... 
do zgarnięcia będzie mój mediowy tryptyk (szczegóły tu ---> klik ...)
kto chętny niech da znać na swoim blogu i/lub profilu ... 
po czym zostawi komentarz pod postem - macie czas do 14 maja do północy!
(od razu dodam, że wyniki ogłoszę dopiero po weselu)

:***

10 komentarzy:

  1. Banerek zawiesiłam u siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. 9 lat to ogrom czasu jak dla mnie... (ja bloguję niespełna 3 lata)
    Ogromnie Ci gratuluje takiej pięknej rocznicy i życzę kolejnych pięknych rocznic :)
    Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo chętnie się piszę na Candy :)
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo szczęścia w na nowej drodze życia 🌼🌼🌼

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja się piszę. ;)
    Wszystkiego, co najlepsze! <3 Niech Wam pogoda dopisze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje z okazji 9 lat blogowania! Piękne prace tworzysz, podziwiam je! Życzę Ci wielu dalszych inspiracji i czasu na ich realizację i szczęścia na Nowej Drodze Życia! Banerek powiesiłam na pasku bocznym bloga cytrulina.blogspot.com
    Tryptyk jest cudny! Zapisuję się do Twojej zabawy i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zaproszenie. Pobiegałam po mieszkaniu i znalazłam odpowiednie miejsce na twoją pracę. Oczywiście teraz czekam na losowanie !

    OdpowiedzUsuń
  8. szmat czasu dzieki za zaproszenie:)skorzystam a jak ...miłego cudownego przedślubnego czasu :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuje za odwiedziny i zaproszenie do zabawy, bede kibicować innym:). Gratuluje tak pięknej rocznicy , 3 i 9 to moje ulubione liczby;) zycze kolejnych pięknych i twórczych chwil i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem, jak to się stało, że ominęłam ten wpis. Ale dziękuję za zaproszenie i chętnie się ustawię w kolejce. Przypomniałam sobie Twój wspominkowy post. Nadal uważam, że tworzysz piękne rzeczy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)