24.03.2017

05/06/2017 {król życia}

dziś osiemnastka w męskim wydaniu ... yhhhhhh dla mnie to trochę kosmos 
i jak to powiedziała moja koleżanka "te kartki są takie nie twoje" :P 
no cóż ... to zdecydowanie nie moje klimaty - nie mniej jednak kartki powstały - nawet dwie


przy okazji wyciągnęłam z dna komody papier, który czekał na swój debiut ponad 3 lata
dodałam do tego trochę tekturek Manuny i innych elementów, które mają "opowiadać" o życiu
cyfrę 18 i mówiący sam za siebie tekst "król życia"


 




inspiracja projektantki - Manuna ---> klik ...

------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

4 komentarze:

  1. Czy ja wiem, czy one są takie "nie Twoje"?... Dzieje się na nich sporo i do tego fajnie się dzieje. Są ciapki i chlapania. I co najważniejsze są naprawdę męskie. Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)