25.01.2017

04/2017 {sto lat}

kartka w męskim wydaniu to dla mnie zawsze duże wyzwanie ...
a jak solenizantem jest brat to już mamy wyższą szkołę jazdy :P
dlatego oparłam koncepcję na układzie podobnym do tego sprzed roku ---> klik ...
nawet kolory pasują! nie mniej jednak coś zmieniłam - dodałam trybiki!
mają symbolizować upływający czas - w kartce wykorzystałam też tzw "odpad"

wszystko się przydaje!

 

w dolnej części umieściłam napis "sto lat" i dodałam do niego
kilka  męskich atrybutów - koronę i okulary ... są też wąsy
tekturki pomalowałam kolorowymi żelopisami i pokryłam crakle.
jest mega optymistycznie i KOLOROWO!
 



inspiracja projektantki - Manuna ---> klik ...
prace zgłaszam na wyzwanie #1 - AltairArt ---> klik ...

------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki

7 komentarzy:

  1. Na pewno się spodoba! Jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie kolorowo:) A jakże fantastycznie zaszalałaś tutaj z "odpadami"..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartka! Z pewnością przypadnie do gustu jubilatowi. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kartka sie spodobała ... cieszę się, że wam również :)

    OdpowiedzUsuń
  5. so colorful and wonderful work! thank you for playing along with us at AltairArt!

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)