07.12.2016

Boże Narodznie (12/2016) {bombka}

i kolejna karteczka w kształcie bombki tym razem w moich ulubionych kolorach
tekturkę okleiłam turkusowym papierem "Śnieżny Dzień" z kolekcji Bee Scrap -
w górnej części umieściłam kwiatową kompozycje, którą wieńczy materiałowa róża
dodałam zielone listki z foamiranu, gazę i starą bombkę z motywem dzwonka
całość spryskałam obficie białą temprą, oprószyłam solą i cukrem
na koniec posypałam zielonym brokatem - dodałam półperełki i kryształki

lubię takie świadome "przeładowanie" w zimowych kompozycjach :)
 
 



Art Piaskownica - kartka świąteczna ---> klik ... 

prace zgłaszam na wyzwanie ego Craft ---> klik ...
prace zgłaszam na wyzwanie Filigranki ---> klik ...
 
------------------------
 
pozdrawiam świątecznie kigabet vel Ki

11 komentarzy:

  1. Piękna i oryginalna bombeczka... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ,jak zwykle prace są piękne!!!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjna super kolorek pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna bombka i kolorki pięknie dobrałaś. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna bombka! Świetny efekt - dziękujemy za udział w zabawie z Filigrankami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory magicznie wyszło- Pozdrawiam i dziękuje za udział w wyzwaniu Ego craft- Agnes Kieler

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja. Dziękuję za udział w wyzwaniu w egoCraft.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna! cukier i sól wpisuję w świąteczne dodatki must-have na przyszły rok ;) super pomysł i piękny efekt. Dziękuję za zabawę z Filigrankami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Magiczne święta i magiczna bombka :)... Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu. Natali - DT egoCraft.pl

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)