01.12.2016

Boże Narodznie (09/10/11/2016)

Ostatnio chodziły za mną niebieskości ... powstały więc trzy świąteczne karteczki właśnie w tych kolorach.. Na bazę wybrałam tekturki Manuny w kształcie bombki. Nakleiłam na nie ręcznie robiony papier (biała kartka z bloku, kredki świecowe, biała farba akrylowa). Brzegi posmarowałam pastą strukturalną.




W górnej części każdej z nich umieściłam ozdobną kwiatową kompozycję. Centrum stanowi duży błękitny kwiat wykonany z foamiranu. Do tego dodałam białe róże, szyszki, suszone roślinki i stare ozdoby na choinkę - dzwonki. Nie mogło też zabraknąć tekturek. Wybrałam te z motywem ostrokrzewu. Całość posypałam obficie białą temperą solą i cukrem.




 


Na dole pojawił się napis "Cicha noc, święta noc ..." pokryty crackle.

Karteczki można zawiesić jako dekorację na choince lub postawić obok świątecznego stroika. 
Te "poleca" do moich najbliższych, z którymi niestety nie spędzę w tym roku świat ...

 

 

inspiracja projektantki - Manuna ---> klik ... 
  
prace zgłaszam na wyzwanie #13 - Lemonade ---> klik ...
 prace zgłaszam na wyzwanie #12 - AltairArt ---> klik ...

-----------------------
 
pozdrawiam świątecznie kigabet vel Ki


6 komentarzy:

  1. Piękne bombeczki. Cudownie zmediowane 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudnie zmrożone wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no mroźno się zrobiło za oknem to i u mnie - ciesze się, że moje bombeczki przypadły wam do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne kartki, napatrzeć się nie mogę :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)