23.12.2016

BOMBKA w kratkę ...

w tym roku motywem moich bombek jest krata - tu: niebiesko - czerwono - zielono - biała
bombkę podzieliłam na dwie części: białą i kolorową - elementem łączącym je j
est papierowa koronka na której umieściłam ozdobną, zimową kompozycję 
- składają się na nią: czerwony kwiat z foamiranu, biała poinsecja i róże
do tego mnóstwo białej akrylowej farby, cukru, soli i drobniutkich koralików ... 







Art Piaskownica - PRINTY "w kratkę" ---> klik ... 

------------------------
pozdrawiam świątecznie kigabet vel Ki


9 komentarzy:

  1. świetna bombka Zdrowych Wesołych Świąt Córci Bogatego Gwiazdorka Oraz Spełnienia Marzeń w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj był, był OBFITY! ;) dziękuje Arleta!

      Usuń
  2. Piękna bombka jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprytnie to sobie wymyśliłaś 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bo ja już tam mam - niekonwencjonalnie :P

      Usuń
  4. Oryginalnie, pomysłowo i bardzo precyzyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje raz jeszcze za miłe słowa ...

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)