14.12.2016

BOMBKA {śnieżny domek}

Nie wiem jak wy ale ja uwielbiam ręcznie robione ozdoby na choinkę, Co roku powstaje ich kilka. Z czasem - mam nadzieje - uda mi się w całości "ubrać" nimi naszą choinkę :) Moją ulubioną formą są karczochy ... ale nie byłabym sobą gdybym nie nadała im odrobiny z siebie :P Tak zrodził się między innymi pomysł na śnieżny domek. Umieściłam go na połówce styropianowej kuli. Na zdjęciach może i tego nie widać, ale bombkę ozdobiłam klasycznie "na karczocha". Na górze umieściłam domek. W zestawie jest też płotek. Tutaj fajnie się sprawdził jako elementem łączącym dwie zupełnie inne techniki.

 


Domek zostawiłam niemalże w surowej formie. Niewielkie jego fragmenty pokryłam mikrokulkami i złotym brokatem w kleju. Z przodu umieściłam kwiatowa kompozycję w kolorze bieli, złota i oliwki. Do okola domku nakleiłam gazę (coś ala śnieg). Całość obficie oprószyłam solą, cukrem i białą farbą. Na koniec jeszcze podmalowałam akwarelkami ... i złotym brokatem.



Na tylnej ścianie domku nakleiłam ornament z kolekcji Królowa śniegu.  Ładnie ozdobił tył i nadał całości smaku. Został mi tylko jeszcze jeden mały techniczny problem: "jak ją zawiesić?" ... ale i z tym sobie poradzę ;)



inspiracja projektantki - Manuna ---> klik ...

prace zgłaszam na wyzwanie #18 essy-floresy ---> klik ...


prace zgłaszam na wyzwanie #12 - Studio75 ---> klik ...


------------------------
 
pozdrawiam świątecznie kigabet vel Ki

18 komentarzy:

  1. Twój domek jest przeuroczy! Uwielbiam miniaturowe domki , mini -światy ozdobione mediowo,sama nie bardzo się jeszcze czuję w tym sprawna,i tym bardziej szczerze podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznam, że to pierwszy mój tak mały projekt i też miałam sporo obaw .. ale jak widać nie słusznie - efekt mnie bardzo zadowala - mam nadzieje, że uda mi się jeszcze wykonać podobne maleństwo :)

      Usuń
  2. Podziwiam i podziwiam... bo przepiękna ta bombka... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna ozdoba! Mam nadzieję, że jak już przyjdzie ten czas to pokażesz nam całą choinkę, to będzie na pewno wspaniały widok :) Pozdrawiam, dt Essy-floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita praca. Wszystko na swoim miejscu, pięknie skomponowane i rewelacyjne kolory. Czego chcieć więcej? Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. przecudna, no fantastyczna, a na żywo to pewnie 100x cudniejsza :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę tak oryginalnie zakomponowaną zawieszkę. Wprost nie mogę się napatrzeć. Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam precyzję wykonania i zazdroszczę cierpliwości! Domek przeuroczy i trochę szkoda, że nie obfociłaś go na choince. Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bombeczka poleciała do nowych właścicieli nim choinka stanęła u mnie - może w przyszłym roku uda się z innymi projektami bo jedno jest pewne zamierzam je powtórzyć :)

      Usuń
  8. Ależ cudowne maleństwo ^-^ gratuluję cierpliwości ;) dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne cacuszko! Podziwiam cierpliwość przy tworzeniu takiego maleństwa. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Essy-Floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ozdoba. Domek jest uroczy,a całość pięknie skomponowana.

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję bardzo z ciepłe słowa uznania dla mojej bombeczki - za rok kolejne!

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)