30.11.2016

projekt GRUDZIEŃ 2016/ PG_2016

już trzecie raz z rzędu "oswajam święta" - wydawać by się mogło, 
że z roku na rok powinno być coraz lepiej ... ALE właśnie to "ale" które 
ciągle jest we mnie wzbudza strach ... nie zniechęcam się! idziemy dalej ...


1) Kalendarz Adwentowy ---> czyli ... od jutra zaczynamy odliczanie :)
serdecznie zapraszam do czytania, komentowania 
i dzielenia się ze mną waszymi przemyśleniami 

w tym roku nasz kalendarz to lista rzeczy, osób, miejsc które są, były i będą
dla nas ważne ... i o których w ten magiczny czas chcę powrócić WSPOMINAJĄC

oraz zdjęcia z obrazków, które odkrywać będzie w kalendarzu Kaju :)

2) Adwentowy Stroik - mamy ten z zeszłego roku ;)
więc w tym, ten sam zawiśnie na naszych wejściowych drzwiach
swoją drogą jestem bardzo ciekawa reakcji sąsiadów :P
(mieszkanie w bloku rządzi się swoimi prawami)

edit: ostatecznie stroik powędrował na aukcję - cieszę się, że choć tak mogłam pomóc ...

3) dekoracje na choinkę i "żywe" drzewko - nasza pierwsza z Kaju CHOINKA !!!
jeszcze nie mam na nią pomysłu, ale to nic ... wystarczy mi sam jej zapach
- zapach lasu ... TAK tęsknimy ... bo jednak las to las ...
 
4) ręcznie robione prezenty dla najbliższych ... i obowiązkowo kartki - 10 sztuk!
symboliczna i zarazem magiczna liczba osób, które w tym roku były z nami w sposób szczególny

5) PIERNICZKI ... ha! udało się !!! mamy je ... ba nawet piernikowy domek :)


projekt GRUDZIEŃ 2014/ PG_2014 ---> klik ... 
projekt GRUDZIEŃ 2015/ PG_2015 ---> klik ...

------------------------

pozdrawiam świątecznie kigabet vel Ki

6 komentarzy:

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)