27.11.2016

Boże Narodznie (06/2016)

przez najbliższe dni pokaże wam moje świąteczne kartki ze śnieżynkami
celowo je rozdzielam bo choć są podobne to jednak rożne ;)

we wszystkich trzech na bazę wybrałam papier kraftowy -
podoba mi się jak współgra z jasnym odcieniem tekturek pomalowanych crackle
 kolorystyka kartek rożni się między sobą w dość znaczący sposób
w tej dominuje chłodny błękit papierów Hot&Cold,
z wplecionymi weń ścinkami z kolekcji Jolly&bright
brzegi zostały  w nich mocno poszarpane, pogniecione i pochlapane akwarelkami ...


tekturowa śnieżynka została umieszczona w centrum kompozycji
wewnętrzny motyw wyciągnęłam i nakleiłam na zewnątrz
dokleiłam na górę jeszcze jedną mniejszą gwiazdką i niebieskie drobniutkie kryształki

dookoła "uplotłam" wieniec z papierowych wycinanek,
gazy, drobniutkich perełek ... mnóstwa cukru soli i białej farby :P

inspiracja projektantki  Rapakivi ---> klik ...
prace zgłaszam na wyzwanie #63 - Namaste ---> klik ... 

------------------------

pozdrawiam świątecznie kigabet vel Ki

4 komentarze:

  1. Wspaniale wszystko połączyłaś ze sobą. Świetnie skomponowana kartka 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Namaste. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)