17.11.2016

06/2016 scrap/LO {Władysławowo 2016}

Po miesiącu przerwy (mała rewolucja w życiu i kolejna przeprowadzka :P) wracam z letnim scrapem. Tak, tak ja wiem, że za oknem śnieg sypie i święta się zbliżają ale ja w tym roku jakoś totalnie nie czuje jeszcze klimatu ...


W pracy wykorzystałam mnóstwo tekturek z Manuny a także tzw odpady bo jak się okazuje i one świetnie sprawdzają się w przypadku prac LO - zresztą nie tylko. Są tu więc moje ulubione pieńki i deski, strzałki oraz alfabet i cyfry, bez którego nie umiem się obejść w takich pracach. Są wąsy a nawet dziecięce stópki



Baza to papier imitujący "piasek" i mediowe tło + maski do których też mam wyjątkową słabość. Bardzo często sięgam w swoich pracach po folie OWV, która śmiało może zastąpić nam maskę. Jest oczywiście zdjęcie z naszych wakacji ;) i drobne elementy: guziki, koraliki, perełki a nawet rybka :P Ot podsumowanie wakacji w słynnym "Władku" ... no fajnie było. Kolejne wakacje mam nadzieje za rok!


inspiracja projektantki - Manuna ---> klik ...
------------------------
pozdrawiam kigabet vel Ki


10 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie to wszystko ułożyłaś.
    Patrząc z góry ma się wrażenie, że faktycznie patrzy się na kawałek plaży. Piasek, kamyki, troszkę drewna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz dopiero jak to napisałaś spojrzałam na tę pracę z tej perspektywy :P

      Usuń
  2. Na plaży człowiek by pomarzył :)... tęsknie za latem mi się zrobiło... cudne LO... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano poleżałby .. kocham lato ... piasek i słońce ...

      Usuń
  3. Widać kochana, że w Twoich życiu się bardzo dużo dzieje! Ale cudownie, że możesz przywoływać w swoich pracach tak piękne wspomnienia! Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda i fajnie, że mogę to robić w takiej choćby formie - chwile warte wspomnień :)

      Usuń
  4. Podziwiam ile tekturek wykorzystałaś. Ja mam zawsze problem by zrobić coś mniej minimalistycznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie odwrotnie .. ma być "mini" a wychodzi jak zawsze :P

      Usuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)