15.09.2016

TRYPTYK

Kiedy otrzymałam najnowsze tekturki z kolekcji "Letni Wiatr" od razu wiedziałam, że będą idealnie pasować do mojego ostatniego projektu TRYPTYK, na który składa się zestaw trzech blejtramów 25/25 cm. Skomponowałam je tak by tworzyły spójną całość, ale mogą wisieć w rożnym układzie. Każda z nich stanowi bowiem sama w sobie odrębną całość.


 


Płótna pomalowałam w pierwszej kolejności białą temperą. Następnie pochlapałam je rożnego rodzaju mediami. (Wykorzystałam: farby akwarelowe, tempery, tusze, lakiery do paznokci.) Przy pomocy masek naniosłam pastę strukturalną. Wykorzystałam moją ulubioną rozetę i folię OWV ;) 




Na tak przygotowaną bazę nakleiłam pomalowane na biało Bordery i ornamenty z kolekcji "Letni Wiatr". W środkowej części dodałam kwadratową ramkę "Królowa Śniegu". Co ciekaw obie te kolekcje idealnie ze sobą współgrają.

Dla urozmaicenia faktury dodałam papierową wycinankę i moje ulubione półperełki.




Kompozycję uzupełniłam kwiatowym motywem rozciągającym się na trzech częściach tryptyku. Są niebieskie chabry, czerwone i białe róże, ozdobne gronka i owoce głogu. Dominują tu biele, błękity i czerwienie. Całość utrzymana już w zimowej tonacji.


inspiracja projektantki - Manuna ---> klik ...
prace zgłaszam na wrześniowe wyzwanie Przyda się! ---> klik ...

------------------------
pozdrawiam wakacyjnie kigabet vel Ki

8 komentarzy:

  1. Rewelacyjny tryptyk. Ciagle podziwiam twoje chlapania �� Będę musiała kiedys spróbować tak jak opisujesz ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie ... jakby co zapraszam do siebie :)

      Usuń
  2. fantastyczne kolorki, całość świetnie ze soba pasuje, zjawiskowa praca

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo niezwykła praca! Pozdrawiam kochana i życze powodzenia! DT Prdzyda się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny tryptyk! Ma w sobie jakąś magię! Przyciąga...

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)