13.09.2016

RAMKA {paniT)

Zrobione kiedyś zdjęcie zainspirowało mnie do wykonania ramki będącej jakby jego przedłużeniem. Starą ramkę rozebrałam na części i okleiłam turkusowym papierem z kolekcji "Be Optimistic". Całość ponownie skleiłam i pokryłam pastą strukturalną przy pomocy rożnego rodzaju masek. Następnie w ruch poszły media: tusze, lakiery do paznokci i akwarelki, crackle ...



Po wyschnięciu ramkę ozdobiłam mocnym akcentem w postaci pnączy kwiatów, które miały nawiązywać do tych ze zdjęcia. Część z nich wykonałam z różowego foamiranu. Reszta to swobodny miks roślinnych wycinanek + materiałowe kwiaty. Dodałam tekturki, gronka i półperełki. Całość na końcu jeszcze raz podmalowałam farbami.





inspiracja projektantki - Rapakivi - klik ...

------------------------

pozdrawiam kigabet vel Ki






5 komentarzy:

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)