11.09.2016

organizer ...

 jak się okazuje wykonanie organizera wcale nie musi być ani trudne ani czasochłonne ;)
 mój powstał w całości ze sklejki - poniższy model dostępny w sklepie Manuna 
pomalowałam go dwoma warstwami nadmanganianu potasu - 
skleiłam i dodałam jedynie ozdobną tekturowa ramkę
prawda, że prezentuje się niezwykle szykownie ;) można postawić na biurku ...





 

wyzwanie Manuna "hej ho, do szkoły by się szło!" ---> klik ...
prace zgłaszam na wyzwanie #87 - 123scrapuj Ty ---> klik ...
prace zgłaszam na wyzwanie Eko Deco ---> klik ...
prace zgłaszam na wyzwanie #8 - Craft Passion ---> klik ...


------------------------

pozdrawiam kigabet vel Ki




21 komentarzy:

  1. Bardzo taki elegancki :) Z powodzeniem by się nadał nawet na biurko prezesa do postawienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dziękuję za udział w wyzwaniu Eko - Deco :)

      Usuń
  2. Świetny, w życiu bym nie zgadła czym malowany , gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny organizer i bardzo przydatny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzieś czytałam że nadmanganian przyciemnia drewno...ale że aż tak można, to sobie nie wyobrażałam :)
    Pięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można można :) często barwię nim swoje ramy do obrazów ...

      Usuń
  5. nadmanganian potasu? brzmi groźnie, ale wyszło dobrze:) Dziękuję za udział w wyzwaniu, Olga DT EKO-DECO.

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś niesamowita, a ja ostatnio myjąc dzieci zastanawiałam się nad giełką z tego zjawiskowego kolorku ;P próbowałaś??

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł i super wykonanie. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń
  9. super! dzięki za udział w wyzwaniu Eko-Deco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny organizer :) Dziękuję za udział w wyzwaniu, Dido/DT Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń
  11. great project thank you from the eko-deco!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z Tobą- niezwykle szykowny
    Dziękujemy za wspólną zabaw z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo stylowy przybornik :) Dziękuję za udział w wyzwaniu 123 scrapuj Ty.

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję za miłe słowa - organizer służy mi jako pudełko do przechowywania kluczy :P

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)