03.09.2016

BLEJTRAM z cytatem ...

Hej! Hej! Pamiętacie moją relację z warsztatów - nie to zapraszam was tu ---> klik ... a wszystko dlatego, że dziś pokaże wam moją pracę, którą zaczęłam już wtedy a skończyłam dopiero teraz.

Całość wykonałam na blejtramie 30x24 cm. Pokryłam go białą temperą i pastą strukturalną (folia OWV). Z pasków papierów rożnych kolekcji Rapakivi utworzyłam trójkątna kompozycję od góry do dołu. Całość mocno z mediowałam przy pomocy tuszy, akwarelek i lakierów do paznokci. Pozostawiłam do wyschnięcia.


W górnej części "trójkąta" stworzyłam kwiatową kompozycję głownie z róż ale i innych kwiatów. Jest ona zdecydowanie bogatsza od tej, którą wykonywałyśmy na warsztatach. Białe róże spryskałam trzeba rożnymi odcieniami tuszy: Vintage Spray butelkowa zieleń, Vintage Spray zieleń pokrzywy, Vintage Spray miętowy tak by każdy kwiat wyróżniał się od pozostałych a jednoczesne tworzył jednolitą całość. Dodałam roślinne  motywy, gazę, papierowe i tekturowe motylki, koraliki oraz kryształki.

Całość jeszcze raz pochlapałam tuszami i akwarelkami.



Na końcu dodałam cytat:

"kiedy wydaje się, że wszystko się skończyło
wtedy się wszystko zaczyna ..."

Wykonałam go przy użyciu tekturowego alfabetu.
Można przy jego pomocy wyczarować istne cuda!



inspiracja projektantki - Rapakivi - klik ...

------------------------

pozdrawiam wakacyjnie kigabet vel Ki


3 komentarze:

  1. Jesteś mistrzynią w tym co robisz. Mam podobny od Ciebie i jestem nim oczarowana, tak samo jak tym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, że ja uwielbiam wszystkie twoje motywujące tabliczki/kartki/ramki/blejtramy :) Tutaj hasełko w połączeniu z zieleniami, które wkońcu są kolorem nadziei - super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie słowa zawsze nadają sens temu co robię - dziękuję dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)