05.09.2016

łapacz snów ...

czasem tekturki służą mi do zupełnie innych projektów niż "papierowe" ;) 
tak było i w tym przypadku - od dawna nosiłam się z zamiarem zrobienia łapacza snów
az pewnego dnia wzięłam do reki biały kordonek, szydełko i dalej już samo poszło ;) 
bazę zbudowałam na tekturkach w kształcie kół - dodałam perełki, metalowe elementy i piórka
większość z nich jet tekturowa, ale są też i metalowe zawieszki :)



 

 


 

 

 inspiracja projektantki - Manuna ---> klik ...

------------------------

pozdrawiam kigabet vel Ki


12 komentarzy:

  1. Prześliczny lapacz snów.Pięknie połączenie materiałów. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny! Taki subtelny i bardzo inspirujący :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny! jeszcze takiego nie widziałam, bardzo nowatorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się, że mój łapacz snów tak bardzo wam się spodobał ... docelowo planuję dodać mu prawdziwe piórka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapewne z prawdziwymi piórkami będzie wyglądał jeszcze piękniej. Ale i tak teraz jest super!! Świetny pomysł połączenia tekturek z szydełkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest! Połączenie tekturkowych piórek z metalowymi super wygląda. A dodanie prawdziwych piórek to już będzie idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to to tylko jakoś ciężko je zdobyć - naszła mnie myśl by rozpruć poduszkę ;)

      Usuń
    2. Szkoda poduszki, zwłaszcza, że takiej z prawdziwym pierzem :) Polecam sklep - Craft Style, chyba największy wybór ;)

      Usuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)