13.07.2016

mini ALBUM recyklingowy z opakowania ...

jeszcze dziś w nocy wyjeżdżam na swoje pierwsze od pięciu lat wakacje ...
ale nim wyruszę chciałabym pokazać wam moje małe cudo, które zabiorę ze sobą
ten powstał z opakowania, w którym przesłano mi kiedyś zdjęcia (socialDRUK)
sprawdziło się ono o tyle, że dodatkowo mieszczą się w nim
moje "małe kwadraty" więc zyskałam podwójnie ;)
" więc zyskałam podwójnie.


 

 



opakowanie okleiłam pastelowym papierem w kolorach 
fioletu i wrzosu, który idealnie wpisuje się w naszą sesję
pochlapałam go rożnego rodzaju mediami i dodałam drobniutkie kryształki. 
trzy zdjęcia "oprawiłam" w proste ramki serca - nakleiłam je 
wewnątrz i na zewnątrz tworząc z nich pewnego rodzaju historię matki & córki.

 

 

 

 

inspiracja projektantki - Manuna ---> klik ...

 ------------------------

pozdrawiam wakacyjnie kigabet vel Ki

4 komentarze:

  1. rewelacyjna praca super kolorki i do tego życzę ci wesołych słonecznych wakacji pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny albumik i zdjęcia cudne, będzie piękną pamiątką, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)