09.07.2016

19/2016 {z motylem}

ta karteczka powstała w całości ze ścinków - bazę wykonałam z resztek, 
które zostały mi jeszcze po zimowych projektach z albumów
naklejałam na siebie kawałek po kawałku, jeden na drugi tak by w całości zapełniły bazę 
- docięłam, pochlapałam obficie tuszami, lakierami do paznokci i akwarelkami
na koniec pokryłam brzegi kartki pastą strukturalną (folia OWV)

 

na tak przygotowaną bazę nakleiłam ozdobną koronkę wyciętą z białego papieru
wewnątrz niej "uplotłam" wieniec z drobnych motywów roślinnych
dodałam niebieskie kwiatuszki, gazę, perełki ... centralną część zwieńczył MOTYL! 

 

inspiracja projektantki - scrap ścinki ----> klik ...

------------------------

pozdrawiam wakacyjnie kigabet vel Ki


6 komentarzy:

  1. Śliczne turkusy i "spękany" motyl :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjna kartka pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor i piękna praca. Uwielbiam takie wykorzystanie ścineczków i stworzenie z nich niepowtarzalnej pracy! Ostatnio miałam tylko problem z tym, że tekturka z ponaklejanymi kawałkami papieru potraktowana farbami wygięła mi się niemożebnie i nijak nie chciała się trzymać reszty pracy - kosteczki 3D wciąż odskakują mimo tego, że przyklejam je to z jednej strony to z drugiej na magica. Ostatnio dorobiłam się kleju na gorąco to może tym powinnam spróbować? Masz może jakąś radę na takie mediowo-papierowe problemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ścinkowe bazy naklejam zawsze w całości na kawałek dociętego papieru np takiego do ksero bo łatwo się go "modeluje" po naklejeniu na niego ścinek - taką bazę kładę pod książkę - wtedy się nie wygina aż tak bardzo - nie używam kosteczek ;) jeśli tworze warstwy to podklejam pod spód tzw odpad z tekturek - lepiej się trzyma :) kleju na gorąco nie lubię bo go "widać" ale życzę powodzenia ...

      Usuń
  4. Śliczna karteczka we wspaniałych kolorkach. Jak to niewiele trzeba, aby stworzyć takie cudo.

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)