05.06.2016

18/2016 {na okrągło}

że wszystko się przydać może - wiadomo ;) sztuka polega chyba w tym
by nie magazynować a od razu działać - tak było i z tą karteczką -
jak tylko Kaju rozłożyła na czynniki pierwsze kolejne pudełko farb
w moje oko wpadła wkładka z okrągłymi otworami
i tak powstała prosta kartka z resztek papierków z kolekcji Bee Scrap 


przy okazji odkryłam, że crackle "zjada" kolor żelopisów ... yh
muszę sprawdzić pozostałe kolory i zrobić sobie szablon kolorów O.oo
często maluję tekturki: lakierami do paznokci, akwarelkami, flamastrami itp.
a tym razem pokusiłam się o kolorowe żelopisy mojej córki ... no to  mam nauczkę :P



i wspomniana część opakowania ;)

7 komentarzy:

  1. No właśnie - sztuka polega na tym, by nie magazynować ... :) U mnie wieczne składanie w myśl zasady "przyda się" ;)
    Karteczka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie mam Twojego zapału. Nie miałabym nigdy "przydasi" na potem, które sobie niepotrzebnie leżakują.

    OdpowiedzUsuń
  3. też kiedyś miałam tę manię "zbierania" - przeprowadzki skutecznie jednak mnie tego oduczyły - dziś jeśli coś "leży" to zazwyczaj dodatkowo wisi na mojej tablicy inspiracyjnej z podpisem "do wykorzystania" - w ten sposób zawsze mam te "odpadki" na oku a tym samym i one szybko znikają ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetny pomysł z taką tablica inspiracyjną :) Bo prawdą jest, że jak się nie widzi to od razu się zapomina, że taką fajną rzecz się zmagazynowało :D

      Usuń
    2. tak to prawda - ja mam wszystko na tej swojej TABLICY - strasznie jestem pod tym względem upierdliwa :P

      Usuń
  4. świetny pomysł, kartka wyszła prosta i urocza

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)