29.06.2016

07/2016 scrap/LO {ucieczka}

rok temu podczas "wrzosowej" sesji zdjęciowej moja córka ukradła samochodzik :P
tak dokładnie zabrała go i uciekła - moment ten został uwieczniony na zdjęciu
a dziś został przeze mnie oscrapowany :) 


prosty układ i kompozycja - punktem wyjścia jest reklama marki Tous, którą gdzieś wypatrzyłam
no mapka idealna! bazą scrapa jest turkusowy papier z kolekcji A Hint of Pappers
sześciokąty wycięłam z resztek papierów z rożnych kolekcji Rapakivi w kolorze zieleni.
dwa z nich są czerwone - ajnie współgrają z samochodzikiem na zdjęciu
całość pokryłam pastą strukturalną wykorzystując maskę z okrągłymi otworami
pochlapałam tuszami i lakierami w rożnych odcieniach zieleni, mięty, turkusu ... 
a także bieli i czerwieni - niektóre kółka wycięłam i podkleiłam od spodu - dodałam napis
drobne serduszka z tekturek w naturalnym kolorze dodają całości lekkości



 

inspiracja projektantki Rapakivi --> klik ...

7 komentarzy:

  1. ale spryciula świetny skrap pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Toż to ten samochodzik jest ogromniasty. Jak Kaju dała mu radę? Super chlapania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biorąc pod uwagę, że miała wtedy zaledwie rok nie wiem :P

      Usuń
  3. Ładny ten twój skrap a córka jaka zaradna poradzi sobie w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to prawda, Kaju jest bardzo samodzielną dziewczynką ...

      Usuń
  4. Ach te nasze małe uciekinierki :) Widzę że mapka ci się spodobała. Pasuje do zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak można ją interpretować na wiele sposobów :)

      Usuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)