02.05.2016

RAMKA {life well spent is long}

ostatnimi czasy zakochałam się w różnego rodzaju ramkach i rameczkach ...
szperam więc po targach staroci i wyszukuję ... a potem najdę im drugie życie :)
dziś maleństwo rozmiarów 6/6 cm - okleiłam je resztkami papierów
następnie nakleiłam na nią gipiurę, koronki - całość mocno zmediowałam -
w środku umieściłam taga z hasłem: "life well spent is long" - dodałam gazę i motylki ...
na końcu wszystko jeszcze raz pochlapałam tuszami i lakierami do paznokci
 



inspiracja projektantki - scrap ścinki ---> klik ...
 

6 komentarzy:

  1. witam cię stworzyłaś cudenko i to w moich ulubionych kolorkach pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kompozycja lekka i delikatna :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Napis się trochę gubi w niej, ale sama ramka jest urocza. Tez lubię fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt, też to zauważyłam niestety "po" ;)

      Usuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)