15.04.2016

CANDY

jestem...
w końcu...
nie pytam jak długo...
czas pokaże...
teraz chciałabym tylko trwać -
nie myśląc nie pytając, nie czując...
tak jest łatwiej...
idziemy dalej...


tymi słowami przywitałam się z wami 8 lat temu i dziś je ponawiam, 
bo tak naprawdę miotam się ostatnio, miotam ... i szukam "pomysłu na siebie"
ale dziś jest szczególny dzień i na tym się skoncentrujmy, 
dziś mój blog (choć to właściwie jego druga odsłona) i ja świętujmy 8 lat!


sto lat sto lat

jest tort i świeczki (no jedna) i niespodzianka dla was czyli oczywiście CANDY
do zgarnięcia papiery Bee Scrap: "Craftowe Marzenie", "Kraina Czarów",
"Góralska Melodia", "Na Ludowo", "Śnieżny dzień"


+ broszka (wykonana według kolorów zwycięzcy)

+ kartka (wykonana według kolorów i wytycznych zwycięzcy)

trzy nagrody jeden zwycięzca !!!
 
ZASADY 1. zostań obserwatorką /-em bloga ;)
2. zaproś mnie do znajomych na FB ---> klik ... (jeśli masz ochotę)
3. umieść info o moim CANDY na FB :D (nie obowiązkowe)
4. OBOWIĄZKOWO umieścić BANER zabawy
na swoim blogu (lub stronie FB, jesli nie masz bloga), 
i nie zapomnij go podlinkować !!!


5. a teraz ... klik do "żaby" widzicie jakie to proste :* :* :*
aaaa jeśli w komentarzu zostawicie kilka słów będzie mi podwójnie miło ;)

a może ktoś z was lubi szczególnie jakaś moją prace PISZCIE
 jestem bardzo ciekawa waszej opinii ... macie czas do 15 maja!


55 komentarzy:

  1. Czyżbym była pierwsza?

    Droga Ki - wszystkiego, co najlepsze!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję od dawna :) chętnie przyłączę się do zabawy :)
    Życzę wszystkiego co najlepsze i wyborów, wyborów... i końca miotania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło:) fajnie, że jesteś ......... i też mam nadzieje, że w końcu podejmę właściwe decyzje :)

      Usuń
  3. Nie potrafię tak mocno mediować, wiec zachwycam się tym jak można tak wszystko łączyć, ścinki, koronki, dodatki przeróżne, farby i faktury i z tego tworzyć i uzyskiwać niepowtarzalny i wyjątkowy efekt:) Podam przykład karteczka z motylem (09.02.2016) zachwyciła mnie wszystkim, kolorami, dodatkami i kompozycją, normalnie brakuje mi tylko tego, by ją zobaczyć z bliska;) A tak w ogóle to samego dobra życzę i nieustającej weny twórczej:) Na candy z miłą chęcią się zapisuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie słowa zawsze mile łechcą moje "ja" ale bez próżności ... to tylko taka świadomość, że w chwilach kryzysu wiesz, że warto - dziękuję za tę magie słów i życzenia i za wspólną zabawę ... też zaglądam i podziwiam ciebie :)

      Usuń
    2. http://handmadebyki.blogspot.com/2016/02/0304052016-z-motylem.html

      Usuń
  4. Wszystkiego Twórczego na kolejne 80 lat!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjjjjjjjj trochę chyba za dużo ;) ale miło byłoby tworzyć do późnej starości :)

      Usuń
  5. Aby nigdy nie zabrakło Ci weny i chęci do tworzenia, a każda kolejna praca przynosiła radość i wewnętrzne spełnienie :))
    Wielu, wielu kolejnych "8" życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ... pasja zawsze była moją radością i spełnieniem :)

      Usuń
  6. Gratuluję pięknej rocznicy i życzę wielu kreatywnych pomysłów i czasu na ich realizację:)

    OdpowiedzUsuń
  7. staję w kolejce po cudowności! :)
    gratuluję wyniku i wszystkiego najlepszego na dalsze lata! :)
    banerek na blogu na pasku bocznym, na fb tez udostępnione (Monika Budnik) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. grtatuluję takiej rocznicy .Życzę CI byś odnalazła siebie chociaz uważam że masz swój styl i jesteś w nim konsekwentna . Nie zatrać tego .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję el ... choć tu bardziej chodzi o to by dalej rozwiać się - podnieść poprzeczkę bo wiadomo, że stanie w miejscu jest oznaką cofania się ...

      Usuń
  9. Gratuluję rocznicy :) i życzę kolejnych wielu lat twórczej zabawy ze scrapbookingiem, wielu pomysłów na kolejne prace i wytrwałości :)
    A ja uwielbiam Twoje prace i zawsze chętnie spoglądam na twojego bloga gdy pojawiają się kolejne nowe wpisy. Banerek u mnie już na blogu, i na FB ( Anika Szczepan)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wytrwałości ,8 lat to całkiem sporo :-)))Życzę wielu kolejnych rocznic,nieustających inspiracji ,mierzenia się z nowymi technikami i umiejętności gospodarowania czasem :-))) Bardzo lubię Twoje mediowe tła i kolorystykę prac :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że moja twórczość jest ci bliska pozdrawiam i dziękuję za zyczenia :)

      Usuń
  11. Ja również składam gratulacje z okazji 8-lecia blogowania i życzę wielu chwil natchnienia, a Twoje przestrzenne broszki budzą mój prawdziwy zachwyt! Inne scrapkowe prace oczywiście też. Z chęcią dołączam do Twojej zabawy, Twój banerek już u mnie jest na pasku bocznym: cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że moje broszki tak przypadły ci do gustu ... chyba faktycznie warto byłoby do nich wrócic ;)

      Usuń
  12. Ty wiesz, że ja tu lubię bardzo być u ciebie :) Przyciąga mnie jak magnes twój sposób myślenia, patrzenia na świat, podejście do życia no i do tego cała twoja twórczość pełna twojego serca. Trzymam za was kciuki, a z okazji rocznicy twojego bloga - także i temu miejscu kibicuję gorąco ;)

    A co do moich ulubionych twoich dzieł ... To każde z kolorowymi chlapaniami, posypane cukrem ... A jak jeszcze jest na nim jakieś motywujące hasełko - to już w ogóle jest to mój NAJ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wiem i bardzo mnie to cieszy :) tym bardziej, że mam podobnie - dziękuję za twoją obecność i słowa tak cenne bo zapisane ...

      ps: hasełko niebawem ;)

      Usuń
  13. Obserwuję od dawna. Gratuluję wytrwałości i życzę wielu wspaniałych pomysłów. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego! 8 lat to kawał czasu! Życzę Ci jeszcze wielu lat twórczej weny :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje :) ... Twój styl jest rozpoznawalny z daleka i może czasami trzeba " go with the flow " :) dobre samo Cię odnajdzie... :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ... też wierzę w to, że nic nie dzieje się bez przyczyny ... ściskam :)

      Usuń
  16. Gratuluję takiej rocznicy, spory kawał czasu. Życzę dalszych twórczych latek w blogowaniu i nie tylko, abyś odnalazła to czego szukasz. Spełnienia marzeń. Przez tyle lat pokazałaś mnóstwo swoich prac i ciężko wybrać, wszystkie są na swój sposób interesujące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam ten sam problem ... zwłaszcza, że wiele z moich prac darzę po prostu sentymentem ... dziękuję za życzenia :)

      Usuń
  17. Już, widać, "stawiasz się na nogi", skoro wracasz do blogowania. Kingo, Twój wkład w polskie scrapowanie jest niezaprzeczalnie wielki. Inspirowałaś i inspirujesz nadal w wielu miejscach wyznaczających tę dziedzinę tworzenia na wysokim poziomie. SALIGIA jest zachwycająca. Życzę Ci nieustającej kreatywności! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzruszyłam się... bardzo dziękuję za magię tych słów ... będę pamiętać :)

      Usuń
  18. Gratuluję 8 lat !
    Malo wiem o mediach, ale twoje prace z ich użyciem bardzo mi się podobają, te chlapania!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiele radości i zadowolenia z tworzenia na następne lata :-)
    Aby na Pani twarzy zawsze gościł ten cudowny uśmiech :-)
    Wszystkiego naj .....

    OdpowiedzUsuń
  20. 8lat, ależ kawał czasu, gratuluję! Gratuluję wytrwałości, wspaniałych inspiracji, zawartych blogowych i nie tylko przyjaźni. Życzę dalszej wytrwałości i miłości, i radości z córeczki, która na pewno jest największym twórczym motorem :D
    pozdrawiam serdecznie Magda.
    No, a zakręty? cóż bywają, ale to tylko dodatkowa motywacja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie Magda ... czasem trzeba minąć zakręt by potem wyjść na prostą... - mnie motywuje do działania także i to - dziękuję za piękne zacznia ...

      Usuń
  21. Gratuluję tylu lat i życze kolejnych twórczych lat.Chciałabym ta pięknie tworzyć.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pięknie tworzysz ... każdy z nas jest wyjątkowy w tej dziedzinie :)

      Usuń
  22. Kochana moja, pomyśleć 8 lat toż to wieki dla mnie :)). Wiecznej Weny Ci życzę buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego dobrego oraz jak najdłuższego prowadzenia bloga, dla których jest bardzo inspirujący, dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdążyłam wziąć udział. W ostatniej chwili. Cieszę się, bo nagrody brzmią kusząco.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje gratulacje :).
    Dwa dni po Tobie obchodziłam 7 lat blogowania ;).
    Jeśli masz ochotę zapraszam na moje rozdanie.

    Ja oczywiście chętnie zapiszę się u Ciebie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się ... i również gratuluję pięknej rocznicy :)

      Usuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)