31.03.2016

Wielkanoc (17/2016)

tak się złożyło, że w tym roku wykonałam wyjątkowo dużo kartek świątecznych
zamykając więc sezon ;) pokażę wam dziś ostatnią kartkę, która powstała z kiviowych papierów
utrzymana jest w nieco nietypowej kolorystyce: ciemna zieleń, beże i pomarańcze ...
 


na ciemno zielonej bazie nakleiłam dwa papiery: zielony "Cozy&WArma" i beżowy "Lacy Sunset"
dodałam grafikę z motywem ptaszka na jabłoni, na której nieco przekornie zwisło tekturowe jajo
jego ażurowy wzór uzyskałam z tzw" odpadów" z innych tekturowych wycinanek
z boku dodałam delikatną kwiatową kompozycję z bibułkowych róż, oraz
 ręcznie robionego kwiatka (ten pomarańczowy papier z kolekcji 
"Be Optimistic" po prostu KOCHAM!) kilka chlapań i karteczka gotowa :)


inspiracja projektantki Rapakivi ---> klik ...
prace zgłaszam na wyzwanie #47 Namaste ---> klik ...

4 komentarze:

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)