29.03.2016

Wielkanoc (15/16/2016)

a dziś dwie ostatnie wielkanocne karteczki obie powstały na całkowicie ścinkowym tle - 
do ich wykonania użyłam różnokolorowych pastelowych pasków papierów -
dodałam wstążeczki, papierowe koronki i kryształki - na koniec całość pochlapałam
lakierami do paznokci i pokryłam w niektórych miejscach pastą strukturalną -
w ten sposób uzyskaliśmy wrażenie "jednolitego tła"




tekturowe jajka również podkleiłam resztkami papierów ażurowe wzory skutecznie 
 maskują ścinkowe łączenia - pokryłam crackle i dokleiłam do nich motylki
 nie ma tu kwiatów! ich motyw pojawia się na bazie papieru - celowo tak zrobiłam. 
chciałam by to tekturki i tło grały tu pierwsze skrzypce ...



inspiracja projektantki - scrap ścinki ---> klik ...

6 komentarzy:

  1. może i ze ścinków ale obie prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje karteczki są piękne bo wyglądają całkiem wiosennie :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chabrowe motylki przepięknie się tutaj prezentują. Piękna oprawa tekturowych jaj.

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)