15.03.2016

Wielkanoc (07/08/2016)

Kolejne wielkanocne kartki inspirowane tym razem ciepłymi kolorami wiosny: słoneczną żółcią, różnymi odcieniami zieleni oraz bielą przebiśniegów wymieszaną z z odrobiną soczystej pomarańczy

Pierwszą kartkę wykonałam na białej bazie. Nakleiłam na niej kremowy a następnie żółty papier z kolekcji Lacy Sunset. Kompozycję osadziłam na ażurowej koronce. Wianek wykonałam z dwóch różnych odcieni zieleni (dla uzyskania ciekawszego efektu 3D). W dolnej jego części umieściłam trójkolorową kwiatową kompozycję, w centrum nakleiłam tekturowe jajka. Większe pokryłam crackle. Na mniejsze nakleiłam "odpadki" po wyciętych ażurowych jajach - dały fajny niekonwencjonalny wzór. Dodałam półperełki, gazę i ozdobne zawijasy. Całość na końcu - tradycyjnie - pochlapałam akwarelkami i tuszami.


 


Drugą kartkę dla odmiany wykonałam na zielonej bazie. Byłam ciekawa jak sprawdzi się w takim układzie. No i jestem zadowolona. Tu nakleiłam papiery "odwrotnie" - najpierw ciemny, potem jasny. Układ kompozycji ten co poprzednio. Wykorzystałam jednak nie gładkie a ażurowe jajko z kolekcji Rapakivi :)



inspiracja projektantki Rapakivi ---> klik ...
prace zgłaszam na wyzwanie #46 Namaste ---> klik ...
 prace zgłaszam na wyzwanie #9 Papelia ---> klik ...

6 komentarzy:

  1. Przepięknie soczyste i iście wiosenne kolory :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie zmediowana, na prawdę! :D Dziękuję za udział w wyzwaniu Papelii!

    OdpowiedzUsuń
  3. Energetyczne i bardzo wiosenne :) Twoje mediowanie po prostu uwielbiam :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Papelii!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka jest zachwycająca pełna słońca i wiosny :)
    Dzięki za udział w wyzwaniu Papelii

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna!Dziękujemy za wspólną zabawę z Namaste:)Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. oj ile ciepłych słów - dziękuję ...

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)