3.03.2016

drewniana kasetka ...

ostatnio coraz częściej sięgam po inne formy niż kartka -
mam potrzebę zmian i to się czuje w moich pracach :)
wyczekuję też wiosny, dlatego inspirację kolorystyczną do tej pracy
wzięłam z moich ulubionych wiosennych kwiatów - krokusów.
są więc fiolety, pomarańcze, żółcie i klasyczna biel
 

drewnianą kasetkę pomalowałam na biało - w dolnej jej partii
nakleiłam koronkę, nie rzuca się w oczy ale nadaje pracy delikatności ...
wieczko kasetki ozdobiłam bogatą kwiatowa kompozycją z róż -
dodałam pręciki, kryształki i tekturowe motylki, które pokryte crackle
stanowią fajny kontrast do barwnej całości - pomiędzy kwiaty wetknęłam resztki gazy -
na koniec w ruch poszły jeszcze media ... moje ulubione akwarelki, tusze i lakiery






inspiracja projektantki - Rapakivi ---> klik ...

6 komentarzy:

  1. Przepiękna! Takie zestawienie kolorów mnie też kojarzy się z krokusami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wiosenne i optymistyczne kolory ... motyl w środku wieczka urzekający ... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak pięknie i wiosennie, wspaniała inspiracja

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita kasetka, nie mogę się napatrzyć. Super piękna :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. przeurocza :) pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję ... mam do niej taki sentyment, że została ...

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)