14.03.2016

ALBUM {Sara}

Ostatnio zostałam poproszona o wykonanie albumu dla maleństwa, które miało przyjść na świat :) Nic więc dziwnego, że sięgnęłam po papiery z najnowszej kolekcji "Tupot bosych stóp". Powstał 10 stronicowy album w formacie A4.Warunek był jeden: "nie za słodko". Zdecydowałam się więc na kolor niebieski jako element kontrastujący dla różu i czerwieni. Delikatne brązy, cappuccino i beże stanowią neutralne tło dla nich. Ładnie komponują się też z tekturkami.



Okładkę ozdobiłam papierami z przewagą delikatnych beżów i brązów. W centrum umieściłam ozdobną tekturkę w kształcie ramki. po prawej i lewej stronie dodałam kwiaty i roślinne wycinanki, tworząc z nich w ten sposób ozdobny wieniec. W jego środek wkleiłam koronę, którą pomalowałam czerwonym lakierem i ozdobiłam kryształkami. Łączenie albumu (druty) "zakryłam" ozdobnymi wstążkami i koronkami.

 Na pierwszej stronie wewnątrz umieściłam napis "mała księżniczka SARA". W prawym dolnym narożniku pojawił się motyw tekturowej karocy z koniem. Do tego delikatne chlapania i kryształki.



Pozostałe strony okleiłam metalicznym beżowym papierem.  Z boku każdej z nich - raz po prawej raz po lewej stronie - dokleiłam szeroki ozdobny pas z różnych pasujących do okładki kolorystycznie papierów. Koronka zakrywa "łączenie". Dodatki to subtelne chlapania, perełki, tekturowe wycinanki pokryte crackle lub pomalowane czerwonym lakierem oraz paski z dziecięcą grafiką do samodzielnego wycinania z kolekcji "Tupot bosych stóp".  Przyznacie sami ... album godny małej księżniczki :)










i tą pracą kończę moją współpracę z Bee Scrap 
dziękuję za wszystko dziewczyny ...

3 komentarze:

  1. Przesłodki ten albumik :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! też uwielbiam chlapać, to nadaje pracom wyjątkowego charakteru :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)