19.02.2016

TABLICA {z nutką mięty}

Jak wiecie najbardziej w swoich pracach kocham mediowe szaleństwa, które są dla mnie namiastką bardzo, bardzo małą ... ale jednak malarstwa. Przez chwilę mogę poczuć ulubiony zapach farb, tuszy i lakierów. Uwielbiam kreować świat kolorów na białej powierzchni. Ostatnio coraz odważniej sięgam po mgiełki, które w połączeniu z moimi ulubionymi mediami (pasta strukturalna, biała tempera, akwarelki, lakiery do paznokci, crackle) dają fajne efekty co widać na tej planszy.
 



 Do tego wystarczy nie wiele: kwiaty (białe róże spryskane mgiełkami, oprószone cukrem i podmalowane akwarelkami), motyle, perełki ... no i tekst, który stanowi integralna cześć z kwiatową kompozycją. Tekturowy alfabet wykorzystuję do ostatniego kawałka :P Tu jak widzicie same już tylko awersy. I trzeba przyznać fajnie wygląda w zestawieniu z alfabetem z pasków do samodzielnego wycinania.




Mam nadzieje, że takich zabaw będzie coraz więcej.
Poza malarskimi efektami dają też fajne efekty 3D!


inspiracja projektantki - Rapakivi ---> klik ...
prace zgłaszam na wyzwanie #31 I KROPKA ---> klik ...
prace zgłaszam na wyzwanie #20 Craft Style ---> klik ...

12 komentarzy:

  1. Ja też poczułam miętę...do tej kartki...:)... cudne to mediowe szaleńtwo... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie kolorystyczne i te mediowe przejścia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne kolory i bogate ,mediowe tlo :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. cuuudna praca:), co ja pisze - przecuuudna:)!, moj ulubiony kolor, media:), a ten cukier mnie wrecz urzekl:), pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna mediowa kartka. Pozdrawiam i dziekuje za udział w Wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna, bardzo w moim guscie! Dziekujemy za udział w wyzwaniu I-kropki!

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję z miłe słowa - przyznaję mam do tej tablicy wyjątkową słabość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna. Od razu poznałam,że Twoja. Jestem fanką od lat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach zakochałam się! Cudne to jest, te wszystkie miętowo - turkusowe barwy ... rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. This is fantastic! My favourite colors! Gorgeous gorgeous gorgeous! Thanks for playing along with us at I Kropka x

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękujemy za udział w i-kropkowym wyzwaniu! http://pracownia-i-kropka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)