05.02.2016

TABLICA {moc życzeń}

jeszcze w grudniu przygotowałam sobie kilka tablic do nowych projektów
człowiek czasem lubi wyjść poza format klasycznej kartki ;) a kolory
potrafią mega zainspirować - zwłaszcza jak się wyczekuje wiosny ...

tak wyglądała moja tablica przed rozpoczęciem pracy
na pastę strukturalną nakleiłam rożnej wielkości korale i koraliki
 od największych do najmniejszych w układzie "ślimaka"
całość po wyschnięciu pomalowałam białą farbą akrylową


 potem już było kwiatowe szaleństwo - mamy tu klasyczne różyczki Rapakivi,
inne kwiaty z papieru, kwiaty z materiału, z organzy a także z wstążeczek -
wybrałam rożne odcienie fioletów przez róż po biel -
dla kontrastu dodałam zielone listki, całość pochlapałam farbkami akrylowymi -
na narożnikach nakleiłam ozdobną serwetkę, dodałam i napis kryształki ...




 Rapakivi - wyzwanie z gościem #50 - klik ...

5 komentarzy:

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)