01.02.2016

RAMKA {w stylu glamur}

 złoto, biel i czerń ... z nutą delikatności i kobiecości
ramki pokryłam złotą temperą i dwuskładnikowym crakle - 
efekt nie specjalnie mnie zadowala no ale ćwiczenie czyni mistrza ;)
dla ciekawszego efektu zostały dodatkowo pochlapane i oprószone cukrem
w górnych rogach umieściłam materiałowe kwiaty, które też mocno 
zmediowałam - do tego odrobina listków oproszonych brokatem, 
białe listki dla kontrastu i kolorystycznie dopasowane do całości wstążki





 



Pracownia Rękodzieła Szok - wyzwanie #32 ---> klik ...
Art Piaskownica - KOLORY ---> klik ...

9 komentarzy:

  1. Oj, pięknie i stylowo. Cukier, serio? Efekt świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak cukier i sól to moi "zimowi faworyci" ;)

      Usuń
  2. Mnie akurat zachwyciły Twoje rameczki :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach! glamour pełną gębą!! - cudności!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne i wiosenne kolorki. Ramka sama w sobie ozdobna

    OdpowiedzUsuń
  5. Cukier na kwiatach - super :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)