25.02.2016

02/2016 scrap/LO {magical time}

 na tapecie zdjęcie z zeszłorocznej śnieżnej zimy ... działo się, działo wtedy
i dzieje się na moim LO - w roli głównej oczywiście pasta strukturalna i nowa maska,
z której nie do końca jestem zadowolona, ale mam na nią patent :P


kompozycję zbudowałam po ukosie - w dolnej parti opowiedziałam naszą historię
za pomocą zdjęć, tekturowych gwiazdek imitujących płatki śniegu i gwiazdy
wykonanej przez Arletę - nadała całości fajnego charakteru
i rozbiła monotonię powtarzających się tekturek ... dla wzmocnienia efektu
tamtego czasu dodałam gazę - napis "magicial time" pokryłam białą temperą -
całość pochlapałam tuszami, akwarelkami i lakierami ... jest tu też mnóstwo kryształków :)





Tricks Art - GDT ---> klik ...

4 komentarze:

  1. O jaaaa... Jakby Ci mróz pomagał :-) Cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  2. O, zima! A u nas słońce za oknem. Nie ma śniegu, a u Ciebie świetnie imituje go ta pasta. Super praca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kinia wspaniała praca trafiony klimat zimowy

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)