19.01.2016

kalendarz na 2016 rok ...

nie było okazji się pochwalić, że od nowego roku jestem projektantem Bee Scrap
mam nadzieje, że będziecie śledzić moja zmagania z papierkami z ich kolekcji:) 
a przy okazji życzę wam by ten ROK 2016 był i dla was pełen KOLORÓW !!!


moja pierwsza praca to strona kalendarza na 2016 rok - prezent dla Pani T. 
to dość specyficzna osoba, ale zaryzykowałam i postawiłam na KOLOR
chciałabym by ten rok wniósł w jej życie mega pozytywną energię i odrobinę optymizmu! 
bazę stanowi papier z zimowej kolekcji "Śnieżny dzień" - lubię jego turkusowy odcień
w jego centralnej części umieściłam zdjęcie mojej córeczki jak miała 3 miesiące ...
zresztą z mojej ulubionej góralskiej sesji! młoda uwielbia naszą panią – 
zresztą z wzajemnością - potem mamy już istne - głównie mediowe - szaleństwo, 
choć wbrew pozorom kontrolowane ;) użyłam tradycyjnie pasty strukturalnej 
(folia OWV jako maska), białej tempery, akwarelek i lakierów do paznokci. 
są też kolorowe wstążki, girlandy wycięte z różnych pasujących kolorystycznie 
papierów Bee Scrap i rok ułożony z tekturowych cyferek pokrytych crackle
dla kontrastu dodałam czarno biały papier w nuty wygrzebany gdzieś z szuflady
- miał nieco stonować całość i stworzyć spójną część ze zdjęciem - na końcu 
jeszcze czarnym cienkopisem namalowałam na bazie papieru koła ... dzieje się!






 inspiracja projektantki - Bee Scrap ---> klik ...

4 komentarze:

  1. Pięknie wyszło, ta burza kolorów! Cudowne! Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję DT :-))) Wielu pięknych prac ,inspiracji i czasu na tworzenie życzę w 2016 roku :-))) Okładka piękna kolorystycznie ,świetny motyw nutkowy :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję
      ... mam nadzieje, że nie zawiodę ...

      Usuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)