05.01.2016

01/2016 {sto lat}

witajcie po raz pierwszy (inspiracyjnie) w tym roku - doładowani? mam nadzieję, że tak :)

w styczniu mój brat rozpoczyna urodzinową kolejkę życzeń :P 
potem mama (luty), Kaju (marzec), tata (kwiecień) i ja (maj) ... łatwo zapamiętać


z męskimi kartkami jakoś tak zawsze mam problem, wiec zdecydowałam się na TEKST,
 który miał stanowić główną część kompozycji - uwielbiam tekturowy alfabet Rapakivi
jak brakuje literek zawsze można wykorzystać tzw. „odpad” - podklejony daje fajny efekt
wyraz „najlepszego” utworzyłam natomiast za słowa „zaproszenie”  - potem już było 
istne mediowe szaleństwo - mgiełki, które od niedawna” są w sklepie :D 
najbardziej mnie cieszą ... ale sami rozumiecie dlaczego? dają mi duże pole do popisu
dzięki nim mogłam wrócić do moich scrapowych zabaw sprzed ośmiu lat, 
czyli samych początków - boo choć „chlapię” zawsze to te są nieco inne: 
bardziej swawolne i ekspresyjne w wyrazie - wykorzystałam tu też czarny papier 
z kolekcji Hectic Eclectic – mam do niego duży sentyment ...


inspiracja projektantki - Rapakivi ---> klik ...

5 komentarzy:

  1. U mnie też kolejka urodzinowa od stycznia się rozkręca, a rozpoczyna ją moja Mała Mi i to dokładnie jutro :)
    Karteczka cudo! Nie wpadłabym na to, żeby żółty kolor użyć w męskiej pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie, ale czasem kolory same się proszą :)

      Usuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)