04.12.2015

Boże Narodznie (9/2015)

 trudne wyzwanie ... wykonać kartkę z nieświątecznych papierów 
"Niezapominajki" Paper Passion ale udało się ...
postawiłam na klasykę, czyli błękit i dość monochromatyczną 
kompozycję - za to pobawiłam się fakturą, mediami i dodatkami 
tworząc z nich finezyjną kwiatowo-świąteczną kompozycję - się dzieje!


tekturka z motywem świętej rodziny posypana ... solą ;)




 Pracownia Rękodzieła Szok - wyzwanie #30 ---> klik ...
prace zgłaszam na wyzwanie #40 SPARKLE - Crafty Moly ---> klik ...
u mnie błyszczy, skrzy i migocze się sól ;) daje fajny efekt śniegu :)


9 komentarzy:

  1. Ki dziękuję zawspanialy komentarz a co do wymianki zgadzam sie podaj mi twój adres pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem lekko oszołomiona - świetna kartka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach te Twoje chlapania!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna!!! Dziekujemy za udział w zabawie z Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)