12.12.2015

bileciki na prezenty ...

na sklepowych pólkach Rapakivi możecie znaleźć rożnego rodzaju bazy
 - Ja wybrałam te w najmniejszym rozmiarze czyli tzw "bileciki"
wykonałam na ich bazie minimalistyczne etykiety na prezenty 
na środku każdej z nich nakleiłam kwadraty w kolorze zielonym 
wybierając papier z kolekcji Jolly&bright ... na nim biały 
i maleńkie choineczki, które pochodzą z jakiejś starej świątecznej 
pocztówki - całość pochlapałam i ozdobiłam kryształkami






propozycja projektantki Rapakivi ---> klik ... 

6 komentarzy:

  1. Genialne! Lubię dostawać prezenty, które są tak zapakowane, że szkoda je otwierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne bileciki :) Kleksiki dodały im uroku :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne bileciki :) Chlapania rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję ... ich największą zaletą jest zdecydowanie "czas wykonania" ...

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)