04.11.2015

BLEJTRAM {M jak mama}

już od dłuższego czasu przymierzałam się do tych małych blejtramów
trójkąty - trudna trochę do ogarnięcia kompozycja no ale w końcu się udało :)
ubrałam ją w kolory jesieni: żółć, pomarańcz, czerwień ... do tego subtelna biel i brąz


jest mnóstwo kwiatów, część własnoręcznie przeze mnie robionych ---> klik ...
z resztek mojego ulubionego papieru "Be Optimistic" z kolekcji Rapakivi
kolorowe ścinki stanowią też bazę kompozycji, na którą nakleiłam kwiaty
gdzie nigdzie wycinanka imitująca ramę płotu, po której się ona pnie - no i motyle
 z tekturki pomalowane żółtym lakierem i crackle - całość wieńczy napis mama,
aż żałuje, że nie mam drugiej takiej samej ramki bo powstałby duet ...


 






scrap-ścinki - wyzwanie KOLORY #3 ---> klik ...   
prace zgłaszam na wyzwanie # 11 Scrap'n'Skill---> klik ...

9 komentarzy:

  1. Przepiękny blejtram, bardzo jesienny i klimatyczny. Cudowny, mistrzostwo świata.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny jest! tyle tu pięknych detali! dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach Ki to jest fantastyczne, obłędne!!! Dziekuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG naprawde super praca . Dziekuje za udzial w wyzwasniu Scrap'n'Skill

    OdpowiedzUsuń
  5. A to To, te oto ...dzieło- to chyba moje dziś NAJ naj! A co...!

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)