30.11.2015

Boże Narodznie (5/6/7/2015)

 gdzieś na dnie szuflady znalazłam stary "zimowy" zniszczony niestety papier
z kolekcji moje Bambino - część udało się ocalić - powstał taki oto tryptyk,
w którym główną rolę odgrywają grające na instrumentach bałwanki



zostały one wycięte z arkusza i podzielone według wielkości - tło uzupełniłam
 resztkami papierów Rapakivi z kolekcji "A Hint of Pepper" - rożnej wielkości kawałki
podzieliłam na paski, poszarpałam, pogniotłam i ułożyłam warstwowo,
z niektórych wycięłam papierowe koronki dla uzyskania ciekawszego efektu tła
całość została bardzo mocno zmediowana przy pomocy białej arylowej farby,
zielonych lakierów do paznokci i uwielbianych przeze mnie akwarelek ...
 na koniec dodałam białe płatki śniegu i tekturowy napis "serdeczne życzenia"





inspiracja projektantki - scrap ścinki ---> klik ...

3 komentarze:

  1. Muszą wyglądać bajecznie z tymi warstwami gdy leżą( lub z boku), ale i z góry dobry efekt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ki twoje prace sa piekne i tak oryginalne!

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)