14.11.2015

ALBUM {Nela}

projekt, który zajął mi pół roku (z wielu przyczyn) ... czyli album dla małej Neli
20 stron + okładka  - bazę kart stanowią delikatne kwiatowe papiery z kolekcji
Lemoncraft "Dom Róż", metaliczny beżowy papier, tekturowe dodatki i cekiny

okładka to MAKSIMUM kwiatów - pojawiają się jako wzór na papierze
i jako element niezwykle bogatej kompozycji umieszczonej w centrum
- tytuł albumu LOVE (tekturka z Rapakivi) pomalowałam czerwonym lakierem
i pokryłam crackle by lepiej było go widać i  dla uzyskania ciekawszego efektu -
fajnie wyglądają zmediowene tekturki, tutaj jest ich naprawdę sporo :)





pierwsza strona - prosta kwiatowa kompozycja na beżowych kartach
nawiązująca do tej z okładki tylko tu napis z imieniem dziewczynki



pozostałe strony okleiłam metalicznym beżowym papierem
 z boku każdej z nich - raz po prawej raz po lewej stronie -
dokleiłam szeroki ozdobny pas z różnych pasujących do okładki
kolorystycznie papierów - koronka zakrywa "łączenie"

dodatki to subtelne chlapania, tekturowe wycinanki  ... cekiny



 

 

3 komentarze:

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)