03.10.2015

hobbistyczny przybornik ...

jak wiecie od zawsze byłam zwolennikiem recyklingu w każdej postaci
nadarza się okazja by to potwierdzić :) poniższe pudełko to nic innego 
jak opakowanie po zabawce, którą Kaju dostała w prezencie -
kolorowe strony z nadrukiem okleiłam brązowym papierem z kolekcji 
TricksArt Venus/Christine/885 - całość zmediowałam uzyskując nowy 
wymiar papieru - dodałam ozdobne koronki, wstążkę i delikatne liliowe kwiaty

 


Art Piaskownica - Przyda się! HOBBISTYCZNY PRZYBORNIK ---> klik ... 
prace zgłaszam na wyzwanie #27 I KROPKA ---> klik ...

15 komentarzy:

  1. Troszkę wyobraźni, dużo umiejętności - takie cudo !
    Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezła kolekcja mediów. Ja też trzymam jedno z takich pudełek po zabawkach, by je przerobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko część :P do zdjęcia bo wiadomo chaos by się wdarł :P

      Usuń
  3. Rewelacyjny przybornik, cudowny. nie mogę się napatrzeć. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wykorzystałaś pudełko jest świetne

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się, że moje pudełeczka tak bardzo wam się spodobało ... zachęcam do recyklingu - BO WARTO!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna robota! Efekt zachwycający! Pudełeczko wyszło pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysło, wyszło bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękujemy za udział w wyzwaniu I KROPKA :)

    OdpowiedzUsuń
  9. och jak pięknie! i idea recyclingowana wspaniała ;) Dziękujemy za udział w wyzwaniu I Kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. beautiful creation! thank you for playing along with us at I Kropka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Great!! thank you for playing along with us at I Kropka

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)